Ons beleid ten aanzien van verzending van weborders.

Geachte klanten,
Wij willen u op de hoogte houden van de recente stijging in verzendkosten (vanaf 10-11-2023) die u mogelijk hebt opgemerkt tijdens het winkelen op onze webshop. Deze verandering is te wijten aan verschillende factoren, en we vinden het essentieel om de redenen achter deze aanpassing te verduidelijken.

1. Verstoringen in de Wereldwijde Toeleveringsketen
De afgelopen jaren hebben wereldwijde toeleveringsketens aanzienlijke verstoringen ondervonden als gevolg van verschillende factoren, waaronder de COVID-19-pandemie, tekorten aan arbeidskrachten en logistieke uitdagingen. Deze verstoringen hebben geleid tot verhoogde transportkosten en langere levertijden.

2. Stijgende Brandstofprijzen
De kosten van brandstof en de kosten van gas en elektriciteit zijn sterk gestegen. Dit heeft direct invloed op de kosten van het verzenden van artikelen omdat verzendmaatschappijen hun tarieven hierop hebben aangepast

3. Kwaliteit
Wij vinden het belangrijk om een kwalitatief goede partij te gebruiken voor het verzenden van uw, vaak breekbare en kostbare aankopen. Om deze reden hebben we besloten om geen gebruik meer te maken van DHL en DPD. De alternatieven (Post NL en UPS) hebben wat hogere tarieven die wij gedeeltelijk doorbelasten in onze verzendkosten. We begrijpen dat verzendkosten een belangrijke overweging zijn voor onze klanten, en we zijn toegewijd om deze kosten zo laag mogelijk te houden, terwijl we blijven zorgen voor een veilige en betrouwbare levering. We evalueren voortdurend onze verzendmethoden en zoeken naar de meest kosteneffectieve oplossingen die beschikbaar zijn maar die ook passen bij onze, vaak kostbare en breekbare producten.

Als u vragen of zorgen heeft over verzendkosten of een ander aspect van onze service, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. We staan klaar om u te helpen en eventuele vragen die u heeft te beantwoorden.
Dank u voor het kiezen van onze webshop. We kijken ernaar uit u te bedienen met het hoogste niveau van tevredenheid.

Hoogachtend,
Team Meijer en Blessing

Shippingcost for countries other than NL, B and D

We do not offer standard calculations on shipping costs to addresses outside the Netherlands, Belgium and Germany at check out. We do however ship to other countries in most cases.

Please send us an Email to request the shipping costs for your address. Please mention your full address in this Email to make a correct quote on price possible. If you have placed an order and checked 'Store Pickup' (Ophalen in de winkel), we will in this case reach out to you via Email to offer a quote on shipping.

Copyright © 2020-nu Meijer & Blessing